مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:102023-07-26اقتصادي

فارس من| مردم بانک های متخلف را معرفی کنند


سختگیری برخی بانک های قزوین در ارائه وام و شرایط سنجش ضامن مورد انتقاد مردم قرار گرفته که بر این اساس خبرگزاری فارس در گفت و گو با مسوولان به بررسی دلایل این موضوع پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، یکی از مخاطبین خبرگزاری فارس در بخش فارس من با ثبت این مطلب که چرا برخی بانک های قزوین به یک ضامن کفایت نمی کنند؟ خواستار رسیدگی مسئولان مربوطه به این مهم شدند.

  در متن این پیام آمده است: از مدتها سپرده گذاری پول در حساب بانک مهر ایران برای دریافت وام از طریق معدل حساب به شعبه این بانک در یکی از شهرستان های استان قزوین مراجعه کردم.

برای دریافت وامی با مبلغ 61 میلیون تومان 2 ضامن و 2 چک با مبلغی برابر 120 درصد وام درخواستی از من خواستند در حالی که همین بانک برای وامی به مراتب بیشتر از این مقدار فقط یک چک و یک تعهد حقوقی از من درخواست کرد.

با مسوول مربوطه هم که مسئله را مطرح کردم تقصیر را به گردن نرم افزار انداخت.

از آن جایی که مدتهاست پول من در حساب این بانک است تا بتوانم وام بگیرم و طبق گفته مسوولین عالی رتبه وزارت اقتصاد برای وام های زیر 100 میلیون تومان فقط یک ضامن کفایت می کند چرا این بانک به این گفته مسوولین تن در نمی دهد؟ چه کسی مسوول رسیدگی به این امور و این سخت گیری ها در بانک هاست؟ در این خصوص علی رحمانی معاون اقتصادی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مردم بانک های متخلف را معرفی کنند

فارس من| مردم بانک های متخلف را معرفی کنند